ProAprov: Aprovizionare

Sursa: www.ps.ro


Descriere generală

Activităţile din sfera comercială a īntreprinderii asigură interfaţa acesteia cu mediul economic, atāt īn ceea ce priveşte intrările (funcţia de aprovizionare), cāt şi īn ceea ce priveşte ieşirile (funcţia de desfacere).
ProAprov oferă suportul informatic pentru activitatea de aprovizionare din cadrul departamentului comercial al īntreprinderii.
ProAprov gestionează toate documentele legate de achiziţii (facturi, avize de īnsoţire a mărfii, declaraţii vamale de import şi alte documente similare), intreţine nomenclatoarele specifice domeniului (furnizori, materiale etc.) şi oferă o gamă largă de rapoarte privind situaţia aprovizionarilor şi a relaţiilor cu furnizorii.

Problematică şi soluţii
Documentele de achiziţie pot avea sau nu la bază comenzi de aprovizionare sau alte documente anterioare de la furnizori care au fost deja incluse īn sistem. Īn cazul afirmativ, operarea este īnlesnită de funcţia automată de calcul pe baza informaţiilor din documentele anterioare. Forma obţinută poate fi editată, dacă este necesar, pentru a fi adusă la forma documentului curent.
Planul de aprovizionare valabil pentru perioada curentă poate fi acoperit cu comenzi de aprovizionare. Acestea se pot obţine automat prin diferenţa dintre plan şi comenzi deja operate īn baza aceluiaţi plan.
Comenzile extrase automat din plan pot fi editate şi personalizate pe furnizori.
Pe baza comenzilor şi a achiziţiilor anterioare se pot stabili furnizori din selecţii restrictive corespunzatoare pe nomenclator si preţuri.
Nomenclatorul de furnizori este o parte din cel de parteneri, unde sunt incluse toate societăţile pentru care se presupun relaţii financiare, de aprovizionare, desfacere, producţie.
Īntreţinerea acestui nomenclator este asigurată prin modulul Parteneri.
Răspunderea pentru calitatea informaţiilor legate de terţi este īn zona departamentelor aprovizionare, desfacere, financiar.

Funcţiuni
ProAprov include funcţii de īntreţinere a nomenclatoarelor, funcţii de culegere datelor din documentele de achiziţie, funcţii de anulare/stornare a documentelor/operaţiilor, funcţii de gestionare a numerelor de īnseriere a documentelor emise, funcţii de raportare s.a.

Intreţinerea nomenclatoarelor de furnizori, materiale, gestiuni
culegerea documentelor de achiziţie (facturi furnizori interni/externi, declaraţii vamale de import (DVI), note de intrare-receptie (NIR)) etc.
Factură furnizor intern
Factură furnizor extern
Declaraţie vamală de import (DVI)
Notă de intrare-recepţie (NIR)
generare registru de cumpărări
gestionare a numerelor de īnseriere a documentelor emise
anulări/stornări de documente/operaţii
raport privind situaţia stocurilor pe gestiuni
raport privind situaţia stocurilor pe conturi
fişă de magazie
raport privind situaţia intrărilor de valori materiale pe gestiuni
raport privind situaţia intrărilor de valori materiale pe conturi
balanţe pe furnizori
centralizator NIR-uri

Data ultimei actualizari: 28/07/2004
Pentru mai multe detalii sunati la (021) 222.15.16

© ProSoft++ SRL