ProHelpDesk: Help Desk

Sursa: www.ps.ro


ProHelpDesk este o aplicaţie de urmărire a reparaţiilor din cadrul īntreprinderilor.

Aplicaţia oferă:


  • evidenţa clară a intervenţiilor cu dată şi oră;

  • evidenţa imediată a sesizărilor pentru intervenţie;

  • durata fiecarei intervenţii;

  • evidenţe ale mijloacelor fixe, obiectelor de invenatar şi ale persoanelor care le folosesc;

  • rapoarte pe orice perioadă de timp cu toate intervenţiile şi sesizările făcute;

  • situaţii cu toate intervenţiile şi sesizările pe orice perioadă de timp grupate după diverse criterii cum ar fi : tipul operaţiei, durata, persoana care a realizat intervenţia sau sesizarea;

  • protecţie ridicată a bazei de date, accesul la aplicaţie fiind controlat prin gruparea utilizatorilor pe grupuri;

  • fiecare utilizator al aplicaţiei are anumite drepturi care sunt controlate de un administrator;

ProHelpDesk poate fi folost īn mai multe feluri, avānd şi o interfaţă web care oferă posibilitatea ca acesta să poata fi utilizat sau administrat din reţeaua Internet sau Intranet.

Data ultimei actualizari: 28/07/2004
Pentru mai multe detalii sunati la (021) 222.15.16

© ProSoft++ SRL