ProDOM: Taxe domeniul public

Sursa: www.ps.ro



  • Gestiunea datelor referitoare la contribuabili (persoane fizice şi juridice) care deţin amplasamente pe domeniul public şi privat al primăriei

  • Gestiunea declaraţiilor fiscale privind ocuparea domeniului primăriei cu garaje, copertine, reclame la locul desfăşurării activităţii şi construcţii provizorii, precum şi a documentelor justificative care īnsoţesc declaraţia (autorizaţie de construcţie, aprobare de funcţionare, etc.)

  • Calcularea īn timp real a obligaţiilor fiscale (debite, majorări, penalităţi) pentru fiecare contribuabil, īn conformitate cu normele legislative la nivel central şi local, şi caracteristicile amplasamentelor.

  • Efectuarea īncasărilor prin asistarea contribuabilului şi emiterea chitanţelor de către sistem, sau īnregistrarea chitanţelor manuale, ordinelor de plată, etc.

  • Emiterea situaţiilor privind īncasările zilnice: borderou desfăşurător al īncasărilor, recapitulaţie borderouri.

  • Editarea de documente destinate contribuabilului: īnştiinţare, certificat fiscal, extras de rol.

  • Elaborarea rapoartelor destinate factorilor de decizie privind estimarea veniturilor din taxe, stadiul de īncasare a acestora, gradul de ocupare a domeniului public, numărul contribuabililor scutiţi.

Data ultimei actualizari: 28/07/2004
Pentru mai multe detalii sunati la (021) 222.15.16

© ProSoft++ SRL