ProDOC: Circulatia documentelor

Sursa: www.ps.ro


ProDoc este o aplicaţie informatică destinată urmăririi circulaţiei documentelor şi a sarcinilor asociate; are aplicabilitate īn instituţii ale administraţiei publice (centrale şi locale).

Obiectivele sale sunt:


  • urmărirea circulaţiei documentelor;

  • informarea petenţilor şi funcţionarilor autorizaţi asupra stării de soluţionare a cererilor.


Caracteristici :

  • gestionează cererile cetăţenilor, ale firmelor sau ale altor organizaţii adresate primăriei, cāt şi răspunsurile acesteia;

  • preia documentele īncepānd cu serviciul de registratură şi le īnsoţeşte pe tot traseul rezolvării lor, pānă la expedierea răspunsurilor către petenţi;

  • permite regăsirea imediată a cererilor şi a răspunsurilor după diverse criterii, precum şi localizarea promptă a documentelor īn curs de rezolvare;

  • fluxul documentelor este dirijat de utilizatorii sistemului;

  • sistemul funcţionează īn reţea, cu interfaţă web la o bază de date unică.


Printre beneficiile utilizării ProDOC se numără:

  • reducerea duratei de rezolvare a cererilor;

  • creşterea calităţii serviciilor oferite de primărie;

  • monitorizarea operării sistemului (jurnalizare operaţii / operatori);

  • unele compartimente ale instituţiei pot rămāne īn sistem manual sau alte sisteme automatizate;

  • oferă suport implementării standardului de calitate ISO 9001 / 2000.

Data ultimei actualizari: 24/08/2004
Pentru mai multe detalii sunati la (021) 222.15.16

© ProSoft++ SRL