Prima pagină | English version | Contact
Profil | Referinţe | Parteneri | Certificări | Diplome | Reseller autorizat | Presa | Contact
Sisteme integrate | Administraţie publică | Securizarea informaţiilor | Securizare reţele | Remote control | Software educaţional |
Service hardware și software | Instalări harware | Consultanță | Training personalizat | Instalare rețele | Import de date |
Categorii | Producători
Manuale de utilizare | Documentaţie smart card | Cărţi de specialitate
Impero | Tell Me More | Pano Logic | NetOp Vision si VisionPro
ProTAXE - Solutie completa pentru managementul taxelor si impozitelor

ProHelpDesk: Help Desk



ProHelpDesk este o aplicaţie de urmărire a reparaţiilor din cadrul întreprinderilor.

Aplicaţia oferă:


  • evidenţa clară a intervenţiilor cu dată şi oră;

  • evidenţa imediată a sesizărilor pentru intervenţie;

  • durata fiecarei intervenţii;

  • evidenţe ale mijloacelor fixe, obiectelor de invenatar şi ale persoanelor care le folosesc;

  • rapoarte pe orice perioadă de timp cu toate intervenţiile şi sesizările făcute;

  • situaţii cu toate intervenţiile şi sesizările pe orice perioadă de timp grupate după diverse criterii cum ar fi : tipul operaţiei, durata, persoana care a realizat intervenţia sau sesizarea;

  • protecţie ridicată a bazei de date, accesul la aplicaţie fiind controlat prin gruparea utilizatorilor pe grupuri;

  • fiecare utilizator al aplicaţiei are anumite drepturi care sunt controlate de un administrator;

ProHelpDesk poate fi folost în mai multe feluri, având şi o interfaţă web care oferă posibilitatea ca acesta să poata fi utilizat sau administrat din reţeaua Internet sau Intranet.

 
Tipareste aceasta pagina


  Din aceeași categorie:
  ERP
  Contabilitate
  Personal si salarizare
  Mijloace fixe
  Stocuri de materiale
  Obiecte de inventar
  Gestiune financiara
  Aprovizionare
  Help Desk



  Referințe:
  ANCS

Harta site | Termeni si conditii | Contact | ©2004 Prosoft ++