Prima pagină | English version | Contact
Profil | Referinţe | Parteneri | Certificări | Diplome | Reseller autorizat | Presa | Contact
Sisteme integrate | Administraţie publică | Securizarea informaţiilor | Securizare reţele | Remote control | Software educaţional |
Service hardware și software | Instalări harware | Consultanță | Training personalizat | Instalare rețele | Import de date |
Categorii | Producători
Manuale de utilizare | Documentaţie smart card | Cărţi de specialitate
Impero | Tell Me More | Pano Logic | NetOp Vision si VisionPro
ProTAXE - Solutie completa pentru managementul taxelor si impozitelor

ProDOC: Circulatia documentelor



ProDoc este o aplicaţie informatică destinată urmăririi circulaţiei documentelor şi a sarcinilor asociate; are aplicabilitate în instituţii ale administraţiei publice (centrale şi locale).

Obiectivele sale sunt:


  • urmărirea circulaţiei documentelor;

  • informarea petenţilor şi funcţionarilor autorizaţi asupra stării de soluţionare a cererilor.


Caracteristici :

  • gestionează cererile cetăţenilor, ale firmelor sau ale altor organizaţii adresate primăriei, cât şi răspunsurile acesteia;

  • preia documentele începând cu serviciul de registratură şi le însoţeşte pe tot traseul rezolvării lor, până la expedierea răspunsurilor către petenţi;

  • permite regăsirea imediată a cererilor şi a răspunsurilor după diverse criterii, precum şi localizarea promptă a documentelor în curs de rezolvare;

  • fluxul documentelor este dirijat de utilizatorii sistemului;

  • sistemul funcţionează în reţea, cu interfaţă web la o bază de date unică.


Printre beneficiile utilizării ProDOC se numără:

  • reducerea duratei de rezolvare a cererilor;

  • creşterea calităţii serviciilor oferite de primărie;

  • monitorizarea operării sistemului (jurnalizare operaţii / operatori);

  • unele compartimente ale instituţiei pot rămâne în sistem manual sau alte sisteme automatizate;

  • oferă suport implementării standardului de calitate ISO 9001 / 2000.

 
Tipareste aceasta pagina


  Din aceeași categorie:
  ALOP
  Resurse Umane si Salarizare
  Taxe si impozite
  Plata electronica
  Registru Agricol
  Taxe domeniul public
  Contabilitate bugetara
  Executie bugetara
  Arhiva electronica
  Circulatia documentelor
  Ajutoare sociale
  Gestiunea spatiului locativ
  Autorizatii comerciale
  Infochiosc
  Ajutoare de incalzire
  Call Center



  Referințe:
  SPAS Sect. 6
  Primaria Sector 6
  Primaria Otopeni
  Primaria Sector 4
  C. J. Vâlcea

Harta site | Termeni si conditii | Contact | ©2004 Prosoft ++