FileDoc

Avantajele Filedoc

Dematerializarea documentelor și procedurile de prelucrare asociate acestora

Standardizarea documentelor, metodelor și procedurilor de arhivare;

Automatizarea și standardizarea proceselor de lucru;

Gestiunea centralizată a înregistrărilor companiei;

Acces rapid și prelucrare a documentelor;

Controlul și securitatea fluxurilor de informații (documente și procese);

Creșterea eficienței administrative și a procesului cu reducerea corespunzătoare

Reducerea costurilor asociate cu spațiul fizic de stocare, precum și cu imprimare de documente și fotocopiere;

Permite măsurarea eficienței proceselor și a resurselor.

Aplicația este un management al documentelor și al fluxurilor de lucru, care oferă funcționalități de registratură, circulație a documentelor, arhivare, de evidență si gestionare a ciclurilor de viață și de atribuire a documentelor prin procese de lucru.

Dezvoltat cu tehnologia Microsoft pentru mediul web, Filedoc oferă o interfață prietenoasă și ușor de utilizat, ușor accesată de orice echipament cu un browser de internet. Obiectivul Filedoc este acela de a oferi un management rapid, ușor și eficient al documentelor și proceselor, care să permită acest lucru și în același timp organizațiile gestionează și exercită controlul asupra tuturor informațiilor din cadrul acestora.

Filedoc respectă normele care stabilesc cerințele pentru dezvoltarea oricărui sistem electronic de gestionare a documentelor.

Implementarea programului Filedoc reprezintă o oportunitate de a vă revizui toate procedurile interne de gestionare a documentelor, cu ajutorul unui sistem integrat, flexibil și tehnologic avansat.

FileDoc

Principalele funcționalități

Companii multiple

Vezi mai multe detalii

Acces, atestare și securitate

Vezi mai multe detalii

Entități și sarcini

Vezi mai multe detalii

Digitalizarea documentelor

Vezi mai multe detalii

Coduri de bare

Vezi mai multe detalii

Manager formulare

Vezi mai multe detalii

Fișiere (Microsoft Office, PDF, CAD, etc.)

Vezi mai multe detalii

Management documente și versiuni

Vezi mai multe detalii

Clasificare documente și dosare

Vezi mai multe detalii

Mail

Vezi mai multe detalii

Management fluxuri de lucru

Vezi mai multe detalii

Rapoarte și statistici

Vezi mai multe detalii

Portal Filedoc

Vezi mai multe detalii

Servicii Web

Vezi mai multe detalii

Mobil

Vezi mai multe detalii

Alte produse

Produse oferite de ProSoft++

Vizualizează și celelalte produse oferite de ProSoft++.

prosys-white-min.png

Prosys

Contabilitate primară

PROSYS reprezintă soluţia informatică a ProSoft++ în domeniul contabilităţii bugetare.

rusal-white-min.png

RuSal

Managementul resurselor umane

Caracterul integrat permite gestionarea interacţiunilor dintre domeniile resurselor umane şi salarizării

pro-taxi-2-min

ProTAXi

Taxe şi impozite locale

Informatizarea activitatilor de evidenta, calcul, colectare si control ale creantelor bugetare locale